Defect bij Levering

Het kan voorkomen dat een product bij levering defect is. In dat geval dient u zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 7 dagen, een RMA aanvraag te doen. Alleen na onze goedkeuring kan het product binnen 11 dagen (na ontvangst van de bestelling) naar ons teruggestuurd worden. Deze zending moet u gefrankeerd doen, u betaalt dus de verzendkosten. U ontvangt vervolgens zo spoedig mogelijk een vervangend product. Deze zending wordt door ons gefrankeerd, dus u hoeft niets te betalen bij ontvangst. Indien u niet binnen 7 dagen melding maakt van het defect bij levering van het product dan wordt het defect behandeld als zijnde garantie. Na ontvangst zullen wij het product testen op het aangegeven gebrek. SmartDomoticaShop kan afhandelingskosten in rekening brengen als het gebrek niet kan worden bevestigd.

 

Voordat u een product kunt retourneren moet u daarvoor van ons toestemming hebben gekregen. Dit gebeurt d.m.v. een RMA (Return Material Authorisation) aanvraag. Om een RMA aanvraag te doen dient u een RMA formulier aan te vragen via info@smartdomoticaShop.nl. Bij uw aanvraag dient u duidelijk aan te geven om wat voor product of bestelling het gaat en wat de klacht of het defect is. Uw aanvraag wordt beoordeeld door een medewerker. Na acceptatie kunt u het product dan opsturen.

 

Defect binnen garantie termijn

Het kan voorkomen dat een product defect is. In dat geval dient u een RMA aanvraag te doen. Wij zullen aangeven of het product naar ons gestuurd kan worden of direct naar de fabrikant. Alleen na onze goedkeuring kan het product naar ons teruggestuurd worden. Deze zending moet u gefrankeerd doen, u betaalt dus de verzendkosten. Na ontvangst zullen wij het product testen op het aangegeven gebrek. SmartDomoticaShop kan afhandelingskosten in rekening brengen als het gebrek niet kan worden bevestigd of als het product door de gebruiker beschadigd is. Afhankelijk van de klacht en het product kan deze worden gerepareerd of worden omgeruild voor een vervangend of nieuw product. Hierna zal SmartDomoticaShop het product weer retourneren, deze zending wordt door ons gefrankeerd, dus u hoeft niets te betalen bij ontvangst.

 

Indien het product buiten de garantie valt zult u een prijsopgave ontvangen.

 

Voordat u een product kunt retourneren moet u daarvoor van ons toestemming hebben gekregen. Dit gebeurt d.m.v. een RMA (Return Material Authorisation) aanvraag. Om een RMA aanvraag te doen dient u een aanvraag te doen op via info@smartdomoticashop.nl. Bij uw aanvraag dient u duidelijk aan te geven om wat voor product of bestelling het gaat en wat de klacht of het defect is. Uw aanvraag wordt beoordeeld door een medewerker. Na acceptatie kunt u het product dan opsturen.

 

Retourgegevens
SmartDomoticaShop

 

ovv RMA nr.
Wilhelminalaan 2b
6641 DG BEUNINGEN

 

Vermeld altijd duidelijk uw gegevens in de doos en voeg een duidelijke klachtomschrijving toe. Retouren zonder RMA nummer, klachtomschrijving en factuur kunnen wij niet in behandeling nemen.

 

Order annuleren

Indien u uw order wenst te annuleren, kunt u dit telefonisch doorgeven op nummer 024-301 02 20. Een order kan kosteloos worden geannuleerd, u helpt ons dit zo spoedig mogelijk door te geven. Indien de order reeds is verzonden, kunt u deze actief weigeren bij aflevering en wordt deze automatisch aan ons geretourneerd.

 

Klachten:

Het kan voorkomen dat u een klacht heeft. Uiteraard proberen wij dat in onze dienstverlening te voorkomen, maar het kan voorkomen dat u niet tevreden bent en hier een klacht over wilt indienen. Dat kan via een email aan info@smartdomoticashop.nl.

 

U ontvangt binnen een week een reactie van ons.

 

Mocht u het niet eens zijn met de afhandeling, kunt dit schriftelijk melden aan onze manager Klantenservice, de heer R. Teuwsen. Wilhelminalaan 2-b, 6641 DG BEUNINGEN. Indien u ondanks onze inzet toch een geschil met ons heeft, kunt zich richten tot een instantie naar keuze voor ondersteuning in deze.